გაკვეთილი 2


გაკვეთილის თემა: მიკროკლიმატისა და ოპტიმალური მიკროკლიმატის პირობების გაცნობა; სათავსის მიკროკლიმატის მაჩვენებლების დახასიათება და გაზომვითი სამუშაოების ჩატარება.
სწავლების მეთოდები: პრეზენტაცია, დემონსტრირება (მათ შორის, ვიდეომასალის);  შემთხვევის ანალიზი,  ინდივიდუალური და ჯგუფური  მუშაობა, დისკუსია, ქმედებაზე ორიენტირებული სწავლება.
გაკვეთილის მოკლე აღწერა: 1. პრეზენტაცია და მინი-ლექცია;
2.  ხელსაწყოების დემონსტრირება, ხელსაწყოს პასპორტისა და გამოყენების ინსტრუქციის გაცნობა;
3. ჯგუფური მუშაობა: ხელსაწყოს პასპორტისა და გამოყენების ინსტრუქციის გაცნობა;
I ჯგუფი - ატმოსფერული წნევის, ჰაერის ტემპერატურისა და ტენიანობის განსაზღვრა საკლასო ოთახებში დერეფნებში / ჰაერის მოძრაობის სიჩქარის განსაზღვრა  (საკლასო ოთახებში სხვადასხვა პირობების შექმნით და შენობის გარეთ);
II ჯგუფი - ატმოსფერული წნევის, ჰაერის ტემპერატურისა და ტენიანობის განსაზღვრა  შენობის გარეთ / ჰაერის ტენიანობის განსაზღვრა (საკლასო ოთახებში და შენობის გარეთ);
4. ჯგუფის წარმომადგენლების პრეზენტაცია და შემთხვევების ანალიზი;
5. საერთო დასკვნის გაკეთება.






Comments

Popular posts from this blog

გაკვეთილი 11

"STEAM FEST-2024"

გაკვეთილი 8