გაკვეთილი 2
•გაკვეთილის თემა:
მიკროკლიმატისა და ოპტიმალური მიკროკლიმატის პირობების გაცნობა; სათავსის
მიკროკლიმატის მაჩვენებლების დახასიათება და გაზომვითი სამუშაოების ჩატარება.
•სწავლების
მეთოდები: პრეზენტაცია,
დემონსტრირება (მათ შორის, ვიდეომასალის);
შემთხვევის ანალიზი, ინდივიდუალური
და ჯგუფური მუშაობა, დისკუსია, ქმედებაზე
ორიენტირებული სწავლება.
•გაკვეთილის
მოკლე აღწერა:
1. პრეზენტაცია და მინი-ლექცია;
• 2.
ხელსაწყოების დემონსტრირება, ხელსაწყოს პასპორტისა და გამოყენების
ინსტრუქციის გაცნობა;
•3. ჯგუფური მუშაობა: ხელსაწყოს პასპორტისა
და გამოყენების ინსტრუქციის გაცნობა;
•I ჯგუფი - ატმოსფერული წნევის, ჰაერის
ტემპერატურისა და ტენიანობის განსაზღვრა საკლასო ოთახებში დერეფნებში / ჰაერის
მოძრაობის სიჩქარის განსაზღვრა (საკლასო
ოთახებში სხვადასხვა პირობების შექმნით და შენობის გარეთ);
•II ჯგუფი - ატმოსფერული წნევის, ჰაერის
ტემპერატურისა და ტენიანობის განსაზღვრა
შენობის გარეთ / ჰაერის ტენიანობის განსაზღვრა (საკლასო ოთახებში და
შენობის გარეთ);
•4. ჯგუფის წარმომადგენლების პრეზენტაცია და
შემთხვევების ანალიზი;
•5. საერთო დასკვნის გაკეთება.
Comments
Post a Comment